15 Kasım 2012 Perşembe

Dün yine Doktorumuzdaydık, çatı muayenesinden korkuyodum aslında ama gerek kalmadı yapılmasına çünkü Deniz oğlan tam 3200 gram olmuş, eh normal şartlarda daha 3-4 haftamız olduğu düşünülürse, Deniz'in bu zaman zarfında daha da coşup büyüyeceği ve benim bi minik bi hobbit olduğum gerçeği dikkate alınırsa en mantıklısı sezeryan gibi görünüyor. Doktor yine de bol bol yürüyüş ve sıcak duş yapmamı, anca bu 10 gün içinde sancılanırsam normal doğum şansım olduğunu ama zorluk yaşayacağımı düşündüğünü söyledi, zorlamak istemiyorum açıkçası, şu kiloyla normal doğurabilsem süper olurdu ama zor gözüküyor. 10 gün sonra tekrar gideceğiz Doktora, sanırım o zaman sezeryan tarihini belirleyeceğiz birlikte. 1 ya da 2 Aralık gibi düşünüyorum ben ki zaten o zamana kadar 3700-3800 grama ulaşır diye düşünüyorum Denizcan... Doktor bekle 12 aralığa kadar 4 kiloyu bulsun, rahat bakarsın kışın dedi de ben o kadar kasamıycam. Artık vücuduma büyük geldiğini hissediyorum bu ağırlığın, hareketlerim iyice kısıtlandı, eğilip kalkmak, oturup yatmak, düzgün nefes almak bir dert. Karnımda yer kalmadı sanki... Ayaklarım uyuşuyor, kasıklarım ağrıyor, 2 hafta daha durup semirsin bakalım, zaten nst'ye girdik, sancı mancı çıkmadı, keyfi yerinde beyimizin :)

6 yorum:

  1. Doktor bekle diyorsa beklemende fayda var diye düşünüyorum. Maşallah iyi bir kiloyla doğacak sanırım ama doğduktan sonra bir kaç gün içinde kiloda veriyorlar aslında kilo değilde şişlikleri gidiyor. Hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah!

    Güzel günler :))

    YanıtlaSil
  2. Bakalım canım, haftaya gittiğimde konuşucaz işte iyice doğum mevzularını,tabi ki Dr.un görüşü en önemlisi, gelişimini tamamlasın kuzum iice :)

    YanıtlaSil
  3. Ayyyy canııımmmmm çok az kaldı yaaaa.Her şeyin hazır mı?Doğum çantan filan...Biraz detay yazsana :) Çokca duyuyorsundur kesin ama ben bir kez daha söyleyeyim.Bol bol uyu uyku stokla,lazım olacak.Maşallah kilosu iyi Denizcanın,çok güzel bir doğum hikayen olur umarım.Sağlıkla kurtarsın Allah.:)

    YanıtlaSil
  4. bekle bebek 4kg olsun kışın rahat edersin fikri oldukça enteresan gerçekten!o ağırlığı taşımanın ne demek olduğunu iyi biliyorum ben o sebeple seni çok çok iyi anlıyorum,
    son haftalarda nefes almak bile o kadar zorlaşmıştı ki artık doğurdum ve tekrar nefes almaya başladım!
    sorunsuz,kolaylıkla ve sağlıkla kucağına alırsın umarım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ya zaten gülerek, şakayla karışık sööledi Dr. da :) Benim boyum 1.55, artık ağır gelio olmasının sebebi bu biraz da, artık pelvis kemiklerim filan da ağrıyo, eh ikiz bebişler taşımak bi gömlek üstü tabiy bunun, beni çok iyi anladığına eminim... Hayırlısı artık, güzel dileklerin için teşekkürler, sana da kolaylıklar ;)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ece hazırım ya artık, çantam da hazır, kapının önünde :)Tek eksiğim Deniz'im şimdi...Bol bol uyuyorum, dinleniyorum merak etme, evin ve sessizliğin tadını çıkarıyorum şimdilik...Bi hengame başlıycak yakında, gelen giden bi de bebiş, yapıciiz artık bi şekil...

    YanıtlaSil