26 Kasım 2012 Pazartesi

38. Haftanın ardından

Geçen perşembe kontrol günümüzdü ,ben artık bizimki iice tostikleşmiştir, herhalde sezeryan günümüzü alıcaz filan derken bi baktım bebe sadece 38 gram almış, 3238 gram olmuş. Nst'de sancım çıkmadı, suyum gayet yerinde, bu perşembe yine kontrole gidicem, eğer Deniz aynı kiloda kalırsa çatı muayenesine giricem, bi kuple normal doğum şansım var hala yani, bakalım, kısmet...

Son 3-4 gündür ayaklarımın uyuşmasına bi de ellerimin uyuşması eklendi... Özellikle gece çişe kalktığımda ya da sabahları acaip bi acı ve uyuşmayla uyanıyorum, son haftalara girmiş olmama bağlıyorum bunu, vücut isyanlarda artık heralde :)

Kayınvalidem yanıma geldi destek kuvvet olarak, mevlüde kadar kalır sanırım... Yer yer çetin bi süreç olucağını hissetsem de yardıma ve desteğe son derece ihtiyacım olduğu bi gerçek... Artık çok fazla ev işi yapamıyorum, eğilip kalkamıyorum... Doğumdan sooraki o curcunalı ilk günlerde gözümü korkutmuyo diil, gelen giden, çok bilen, eden... Lohusanın intikamı isimli filmi çekmeyiz umarım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder