2 Kasım 2012 Cuma

35. Hafta

Buyrun size Deniz oğlan... İlk defa doğru dürüst yüzünü gördüm sonunda, babamız klonlamış kendini bariz, fındık burunlu, güleç yüzlü oğlum benimm :) Şansımıza Doktorun 3 boyutlu ultrasonu bozuktu bu sefer de neise... Suyu muyu yerinde, erken doğum riski yok ve fekat bi ayda tosuncuk olmuş resmen, 1575 gramdan 2640 grama ulaşmış.(34+1) Dumur oldum... Bayramda o kadar tatlı yemiycektim ühühüh, son haftalarda kilo alımı yavaşlayabilirmiş bebişlerin ama tontoş olursa sezo yolları taştan, bakalım.... Ayrıca hiç fark etmeden idrar yolları enfeksiyonu olmuşum ve hala kansızlık var, şuruba devam... Bu sabah facebook grubumuzdan ilk arkadaşımız doğurdu, üstelik o da benim gibi 35. haftada ama ilk doğumu da erken olmuş zaten. Çok şükür bebişi gayet sağlıklı ve küveze filan da koymamışlar, artık pıtır pıtır dökülücez heralde hepimiz sırayla, iyice heyecan bastı hepimizi...

3 yorum:

  1. Çok hızlı kilo alıyorlar ben de çok şaşırıyorum. Tamamen belirgenliş artık yüz hatları. Hayırlısıyla gelir inş.

    YanıtlaSil
  2. Deniz oğlan dışarıdan da içeriden de çok tatlı görünüyor.Sağlıkla gelsin inşallah.Heyecan heyecannnnnnnn ....Çok güzel günler seni bekliyor :))))

    YanıtlaSil
  3. İnşallah canlar...Heyecanın dibindeyim valla, zaman geçmek bilmiyo, neyse az kaldıııı <3

    YanıtlaSil