25 Ekim 2012 Perşembe

33. Hafta

33. Haftanın en önemli aktivitesi Philippa'yla tanışmamızdı. Daha önce buradaki İngilizce bir  yerel gazeteye hamile yogası ile ilgili ilan vermiştim, Philippa da bana yanıt yazıp, 10 günlüğüne Fethiye'ye geleceğini, birlikte birkaç ders yapabileceğimizi söylemişti. Philippa bir doğum öncesi eğitmeni, ayrıca hamile yogası ve anne bebek(bebek masajı vs.) eğitimleri veriyor. Benim gibi hamile olan arkadaşım Merve ve eşinin de katılabileceğini söyledi. Bir gün pratik, bir gün de bir spor salonunda pilates toplarıyla filan uygulamalı eğitim yaptık. Nefes egzersizleri ve doğum sürecinde vücudu rahatlatacak hareketler öğrendik, doğumla ilgili daha ayrıntılı bilgi sahibi olduk ve korkularımızdan arınıp daha hazır hale geldik, oldukça faydalı bir çalışma oldu.

Geçen hafta uykusuz, şiddet mağduru bir anneye dönüştüm, Denizcik sağolsun bi dakka rahat huzur vermedi, ne kıpırdak bişey, tepik tepik üstüne... Bakalım doğunca da aynı performansta devam edicek mi afacan Dennisim :) Geceleri bi türlü uykuya dalmayı başaramadım, ya da gecenin köründe zınk diye uyanıp evde dolanıp durdum... Tabi istediğin gibi dönenemeden hep aynı pozisyonda uyumaya çalışmak da güç çünkü sağa da dönsem, sırtüstü de yatsam tepikleri yapıştırıveriyo Deniz efendi.. Eh koca bi göbük de cabası...

Bebişimin odası hazırlandı, herbişeyleri yıkandı, ütülendi, yerleşti. Hastane çantam da hazır. Bi eksiğimiz kalmadı çok şükür... Dün itibariyle ofisteki son mesai günümü de tamamladım, artık evde yayıciim biraz son günlerimde :) Gerçi eşimle birlikte çalıştığımız için, beni evde de rahat bırakmıycak, bi kaç iş kitliycek gibi duruyo ya bakalım :) Bebişe son 44 gün!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder