11 Ekim 2012 Perşembe

32. hafta

Fiyular fiyusu! Göğsümdeki kistten alınan sıvı örneği tertemiz çıktı, içim rahatladı, çok şükür :) Boşuna üzmüşüm kendimi de bebişimi de...

Bu hafta Braxton abiyle sonunda müşerref olduk sanırsam... Gece her zamanki gibi yürüyüşe çıkmıştık, bi anda sanki sol kasığıma yüzlerce iğne batırıyolarmış gibi bişey saplandı, maksimum 15-20 saniye sürmüştür, sonra geçti kendiliğinden, bi müddet oturup dinlendim, kısa ama ürkütücü bişeymiş...

Deniz bebek bu hafta afacan Dennis kıvamında, bi hareket bi hareket... Göbek filan diil artık resmen göğsümün hemen altında, kaburgalarda geziniyo, tümsekler oluşturuyo ayacıklarıyla. Sert ve can yakıcı hakikaten, bazen sabaha karşı bi başlıyo, bi saat pata küte girişiyo sağdan soldan, uyutmuyo, hele bi gelsin ısırıcam o ayacıklarını ben yaramaz tırtılımın :)

Artık kafası aşağıda olduğundan ufak ufak baskı yapmaya başladı aşağılara, çişin gelmiş gibi bi his oluyo boyuna... Göbek büyüdükçe hareketlerim de kısıtlanmaya başladı... Havalar da soğuyo gibi, kendime hamile pantolonu, uzun tayt filan aldım. Ayakkabılarımın hiçbiri olmuyo ama çok feci, ben de annemin bi numara büyük ayakkabılarından ödünç aldım bikaç tane şimdilik...

Hastane çantam hala hazır diil, bi kısmını yıkamam gerekiyo hala hastane çıkışlarını vs. bikaç güne hazırlamış olurum herhalde, noolur noolmaz... Şafak 58...

5 yorum:

  1. Tahlininin temiz çıkmasına sevindim.
    Bebek haraketlerini doğumdan sonra çok özlediğimi hissetmiştim. Şimdilerde ikinci bebişimin yeni yeni kıpırtıları başladı bende de kayfini çıkarıyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun canım... off son 22 gunum benimde son gunler hiç geçmiyor :(

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler arkıdeşler :)
    Di mi yaa aynen ööle, bitsin artık bu çileee :p

    YanıtlaSil
  4. Maşallah ara ara gelip bakıyorum herşeyin yolunda olmasına çok seviniyorum.
    Deniz bebek güzelliklerle gelsin inşallah.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. Evet, çok şükür, amin, hepimiz için öyle olur umarım :)
    Ben de sana uğruyorum, her zaman yorum yazma fırsatım olmuyo ama mobilyalar filan 10 numara olmuş, bayıldımm, şanslı küçük prenses ;)

    Sevgileeerr

    YanıtlaSil