9 Ekim 2012 Salı

31. Hafta

Geçen hafta doktorum konusunda soru işaretlerim olduğu için ve daha iyi bir ultrason cihazında bebişimin yüzünü görebilmek için özel bir hastanedeki başka bir doktora gittik. Deniz 1575 gram olmuş, gayet keyfi yerinde, suyu bol... Saçlı bi bebek olucakmış, boyu da uzun olcak dedi Doktor şaşırdım, nası olcaksa benim gibi hobbit bi anası varken :) Doktorumun sezeryana ben girerim, normal doğum olursa ebeler, zaten 30 yaş üstü hamilelere (32 yaşındayım) %70-80 sezeryan uyguluyoruz, risk çok daha az vs laflarını anlattım, saçmalamış, onun sezeryan yapası gelmiş dedi kadın, bayaa bi konuştuk, mantıklı geldi söyledikleri...Yani adil gelmiyo tüm sene durumumu takip ettikten sonra "ee normal olursa ben girmem" demesi, o zaman sancıyla acile gelen herhangi bir kadından ne farkım olucak benim? O yüzden ciddi ciddi Doktorumu değiştirmeyi düşünmeye başladım, eşimin de benim de içimize sinmiyo çünkü bu tavrı... Sezeryana tamam ama herşey yolunda ve sorun yoksa normal doğum yapmak isterim tabi...Bir sonraki kontrolüm bayramdan sonra, o zamana kadar değerlendirip bi karara varıcaz artık bakalım...

Bebişin kafa artık aşağıda ya, bi de içeri doğru dönük, yani sırt ve popo dışarı doğru dolayısıyla iki saat uğraştık ama yine göremedik yüzünü doğru dürüst, gizemli oğlum benim :)

Bunlar dışında göğsüme çatlak kremimi sürerken bir kitle fark ettim ve Doktora gittiğimde onu da sordum, ultrasonu çekildi ve 2.7 cmlik bir kist olduğu ortaya çıktı...Başta bayaa bi tırsıp hüngürdedim ama çok mühim bişey olmadığını söyledi Doktorlar, önlem amaçlı olarak içindeki sıvının iğneyle çekilmesi gerektiğini söylediler ve soora hüüp diye çektiler sıvıyı minicik bi iğneyle. Hiç canım acımadı ve su gibi bişey çıktı içinden, sıvı patolojide şimdi, kötü bişey çıkmaz bundan merak etme dediler, umarım öyle de olur bakalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder