4 Eylül 2012 Salı

25. Hafta

Eveet, 25. haftayı da bitirip geldik 26. haftaya, son trimestere girmeme son 1 hafta...İşler bi anda hızlandı mı ne? Bu hafta 2. doz tetenoz aşımı oldum, hayret bu sefer kolum ne taş gibi sertleşti, ne ağrıdı ne sızladı, üstüne bile yattım... Ebem kan değerlerimin düşük olduğunu bolca protein ve baklagil tüketmem gerektiğini söyledi... Demir şurubunun sindirim sistemimde yarattığı etkinin üstüne bi de bolca et yiyince noolucam bakalım :)
Hafta sonu Schengen vizemizin süresi dolmadan minik bi kaçamak yapalım dedik ve 1 geceliğine Meis'e gittik. Bolca yüzdük, yürüdük, zaten minicik ada olduğu için bi gün kalmak gayet yetti bize. Dönüşte güneş, deniz,tekne,araba yolculuğu derken yamuldum biraz, tansiyonum düştü, halsizlik başladı, bolca sıvı alıp dinlendim, toparladım neyse ki...
Babası Deniz'in odasının bi duvarını maviye boyadı sonunda, gardrobu ve beşiği kurulup yerini aldı ama alt değiştirme üniteli raflı dolabın bi parçası kırık çıktığı için geri gönderdik mecburen, herbişeyi düzenliyim, koyucam fotoğrafları :)
26+0 İtibariyle 7,5 kilo almış durumdayım, bakalım kaçla kapatıcaz tükkanı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder