28 Ağustos 2012 Salı

24. Hafta

Karnımdaki büyüme ve gerilme artık iyice belirgin...Tepikler de daha sık ve şiddetli artık :) Otururken filan birazcık öne eğilsem anında bi tekme yiyorum, sıkışıyo, rahat edemiyo herhalde beyimiz :)

Bu haftanın aktivitesi tam kan tahlilleri ve şeker yüklemesiydi... 12 Saat öncesinde yemeyi içmeyi bırakıp sabah erkenden hastaneye gittim. Önce 4-5 tüp kan ve idrar verdim, sonra 50 ml glikozlu su içtim, öyle milletin abarttığı kadar berbat bi tadı yok, bildiğin şekerli su işte... Bi saat bekleyip tekrar kan vermem gerekiyordu. Annemle aşağıdaki kafeye geçip oturduk. İlk yarım saat herşey yolundaydı, soora birden seslerin boğuklaştığını, gözlerimin karardığını hissettim, başım dönmeye, midem bulanmaya başladı... Son bi hamleyle içeri, klimanın altına geçtim, biraz kolonya takviyesiyle az da olsa kendime geldim. Neyse ki son tüp kanı da verdikten sonra  kepenkleri yarı kapalı olan gözlerim açıldı, normale döndüm :)

 Sonuç açlık şekeri: 91, şeker yüklemesi: 144 çıktı. Sınır 140'mış yani benimki bi tık fazla, şekerli şeylere biraz dikkat edersen hiç bi problem olmaz dedi Doktorum, ama hiç tahmin etmediğim birşey çıktı; kansızlık. Demir hapını kestik, 2 ay boyunca sabah akşam demir şurubu içip tekrar kan testine gideceğim, toparlarmışım zaten şuruptan sonra...

Deniz'imi gördüm sonunda ekranda, yanaklar tombikleşmiş, vücudu biraz daha etlenmiş sanki... Tam 738 gramdı dün, haftasına göre ideal kilodaymış, hatta dün 24+6 olmama rağmen kilosu 25+2 günlükmüş...

Doğumla ilgili de konuştuk biraz Doktorumla... Ben özel muayenehanesine gidiyorum ama Devlet Hastanesinde görevli kendisi, dolayısıyla doğum da orada olacak. Aynı hastanede tanıdık başka Dr aile dostlarımız da olduğu için rahat edeceğimi düşünüyorum. Neyse, 30 yaş üstü kadınlara %80 sezeryan yaptıklarını söyledi Dr, bu kadar yüksek bir oran beklemiyordum doğrusu, oldukça hayal kırıklığına uğradım. Sezeryan olursa doğuma ben giriyorum, normal olursa deneyimli ebelerimiz, son anda herşey çok müsaitse % 20 normal doğum olabilir dedi, umarım herşey yolunda gider de şartları biraz zorlayabilir ve normal doğum yapabilirim ama yine de kafamda kendimi hiç bir şeye şartlamıyorum, bu işler belli olmuyo sonuçta...Ve geldik 25. Haftaya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder