22 Ağustos 2012 Çarşamba

23. Hafta


Bayram tatilini fırsat bilerek bu haftanın sonunda 3 günlüğüne Rodos'a kaçtık, böylece Deniz'im ilk yurtdışı tatilini karnımda yapmış oldu :) Kısacık ama dolu dolu bi tatildi. Üstelik yanımızda 2 tane Doktor vardı, içim rahattı yani... Bolca ahtapot, kalamar, dondurma vs lüplettiğim için şeker yüklemesine bu hafta yerine pazartesi gitmeye karar verdim, bakalım durumlar ne olacak... Ama en azından bol bol yürüyüp dolandım, yediklerimi yaktım :)

23. Haftada başıma gelen değişik hamişlik belirtisi kulağımın tıkanmasıydı, hani uçakta ya da yüksek bi yerden deniz seviyesine doğru inerken olur ya aynen ööle, hala da oluyo ara ara...
Fotodaki 24+0 göbüşüm... Deniz oğlanla Lindos Plajı hatırası :)

4 yorum:

  1. Deniz urunlerini seviyoruz belli ki :) Aman dikkat diyorum...hamileyken ozellikle midye tuketmeyin sakin...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sevilmez mi...Yok midye yemedim hiç, diğerleri de bayram kaçamağıydı, normalde balık dışındakileri yemiyorum pek :)

    YanıtlaSil
  3. Ay ne güzel günler bu günler yaaa.Daha önce yazdım mı bilmiyorum ama oğluşum yanımda kollarımda ama ben ara sıra hamilelik günlerimi özlemiyor değilim.Şimdi sadece uyuyor yemek yiyor ağlıyor.Biraz hareketlenip,gülmeye başladığında hislerim farklı olacak biliyorum ama aynı bedendeyken iletişimimiz sanki daha iyiydi gibi hissediyorum.Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir.Keyfini çıkar bol bol.

    :) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Onu kollarıma almak için deli gibi sabırsızlanıyorum ama tek vücut olmak bambaşka belki de haklısın, iki kalp atıyor içimde ne güzel, ne acaip :)

    YanıtlaSil