4 Ağustos 2012 Cumartesi

21. Hafta

Deniz oğlanı geçen pazar denize götürdük, tekne turu yaptık, bütün gün yüzdük aa bi coştu soora, kıpır kıpır kıpraştı, tabiy yediğim dondurmadan soora olduğunu da belirtmekte fayda var :) O zamandan beri daha sık ve net hissediyorum hareketlerini... Hatta dün öğleden soora bi tane kurabiye hüplettim ofiste soora kanepeye uzanıyım dedim 2 dakika, sanırsın göbüşümde mısır patlatıyorum, voink voink oynuyo içerde bişiler, göbüşümün bi o tarafı şişiyo, bi bu tarafı, çok komikti :) Babası yoktu, kaçırdı ama naapalım...


  • Ufak ufak bebek alışveriş listemdeki eksikleri tamamlamaya başladım, ne kadar çok ıvır zıvır var yahu alıncak :) Küçücük bişi ama bi sürü ihtiyacı var...
  • Odası ve aksesuarları tamam (bi tek perde işi kaldı) ama babası bi duvarını güsel bi maviye boyıycak önce, soora kurup yerleştiricez odasını, içim gidiyo ama kıyamıyorum da daha aman kirlenmesin bişe olmasın diye :)
  • Feyste ufak bi hamile grubumuz var, hepimiz aynı ay içinde doğurucaz, süper oldu, hem kendimizde olup biten gelişmeleri karşılaştırıyoruz hem de geyiğin dibine vuruyoruz, ee hamilenin halinden en iyi hamileler anlar :)
  • Bu hafta sağlık ocağına gittim, tetenoz aşımı oldum, bi iki gün o kolumun üstüne yatamadım, sıkıntılı oldu ama azıcık sertlik ve sızı dışında çok da büyük tepki vermedi vücudum. Ebeanım pek tatlı bi kadın, pek bi ilgilendi, tiyolar verdi, ebeleri sevelim, küfür etmeyelim :P

3 yorum:

  1. Oysh ne güzel, kıpraşıyor artık iyice he:) Süper, gün geçtikçe daha çok hissedeceksin onu.
    Ben de birkaç gündür Kadınlar Kulübüne bakıyorum kasım anneleri'ne, face grubunuzun linkini atsana bakayım.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Evet ööle, her an oynaşmıyo ama her gün hissettiriyo varlığını en az bikaç defa :)

    Grubun linki şu; https://www.facebook.com/groups/161863023940898/
    2012 aralık anneleri diye bi grup ama bi dolu insan vardı, aktif katılımda bulunmayanları çıkarmışlar,göbüş fotosu fln koyuluyo ya artık noolur noolmaz diye,sanırım gizli grup artık,katılıma açık mı emin değilim,bakarsın... Kasım versiyonu da vardır mutlaka, bu grup ta kkda başlamıştı feyse taşındı ama kkda hemen siliyolar linkleri yasak diye

    YanıtlaSil
  3. en heyecanli doneme girmissiniz :) artik tekmeler havada ucusacak :)))) geceleri uykudan bile uyanacaksiniz, hatta onun istedigi pozisyonda uyumak zorunda kalacaksiniz :) saga sola donusler haftalar ilerledikce zorlasacak. Hamileliginizin tadini cikarin! sevgiler

    YanıtlaSil