27 Temmuz 2012 Cuma

20. Hafta

20. haftaya girer girmez ilk minik tepiğimi yedim galiba ama hala uslu benim oğluşum, anca usul usul dönüyo sanki içerde, milletinki nerdeyse halay çekiyo ama naapalım benimki de bi başlıycak tekmelere, durmıycak soora heralde :)
  • Dün gece uyurken ilk defa bacağıma kramp girdi, sanki kaskatı oldu...Hemen bacağı yukarı kaldırıp parmakları gerdim, geçti neyse ki...
  • Pazartesi günü sağlık ocağına gidicem, tetenoz aşımı olucam
  • Bi dahaki Dr kontrolum bi ay soora nerdeyse, ayhhh çatlıyciim o kadar uzun süre oğlumu görmeden :) Bayram dönüşü gerekli kan testlerini ve şeker yükleme şeysini yaptırıcam hastanede...

6 yorum:

  1. En bastan başladım tek tek tüm yazıları okudum bir anda bu güne geliverdik bittiğine üzüldüm :)
    Anladığım kadarıyla güzel giden bir süreç yasıyorsun umarım sonuna kadar böyle devam eder... Deniz Bey'e sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  2. Daha yolu yarıladık sadece :) Arkası yarın ;)
    Evet genel olarak çok rahat ve sorunsuz geçiyo hamilelik şimdilik, umarım sonuna kadar öyle gider...
    Görüşmek üzere, sevgiler

    Güneş

    YanıtlaSil
  3. Sen de hamile misin bu arada? Diilsen gayet sıkıcı olabilir okumak, ben de ileride bu aşamaları unutmamak için yazıyorum ama olsun ileride işine yarayabilir ;)İnsan ben de olan bişi başkalarında da oluyo mu fln diye merak ediyo bazen, o yüzden iyi oluyo diğer hamiş bloglarını okumak benim için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hamile değilim ama pek seviyorum hamile/yeni doğan bloglarını okumayı :) hem de ufak ufak hazırlık oluyor bana da :))

      Sil
  4. Selam her şey yolunda gidiyor çok şükür :)) Umarım böyle devam eder.

    Merak ediyorum senin de takip ettiğin bir blog vardı.Hamileyim,hamilesin,hamile...Bebeğinde down sendromu riski ya da benzer bir şey olma olasılığını yazmıştı en son sanırım ve sonra blogu kapatmış.Haberin var mı,bir aksilik oldu sanırım.Çok keyifli yazıyordu.Üzülüyor insan :( Umarım herşey yolundadır sadece yazmaktan sıkılmıştır.

    Senin hareketler artık hızlanmaya başlar :) Özellikle geceleri sen tam da artık dinleneyim derken kıpırdanır kuzucuğun.Ne tatlı zamanlar. :))

    YanıtlaSil
  5. Aa bak sen söyleyince fark ettim ben de şimdi, dediğin gibi herşey yolundadır umarım...:(
    Evet,evett coştu bu hafta benim oğluş, çok acaip heyecanlı bi hismiş doğrusu, her bulduğum fırsatta uzanıp bi yokluyorum naapıyo diye :P

    YanıtlaSil