19 Temmuz 2012 Perşembe

19. hafta

Bugün 19. haftadaki son günüm, geldik yolun yarısınaaa :) Bi haftadır istikrarlı bi şekilde hem yediklerime dikkat ediyorum hem de her akşam 45 dakika yürüyoruz eşimle, umarım minimum miktarda kilo alarak tamamlayabilirim geriye kalan süreci de :) Ama göbüş hızla büyüyo sanki...

Kavurucu sıcak dışında hiçbir şikayetim yok, gündüzleri mümkün olduğunca dışarı çıkmıyorum, geceleri de deliksiz uyumak imkansız artık, birkaç kez uyanıp suyla ıslatıyorum kendimi, anca rahatlıyorum... Anlık bitakım kıpırtılar oluyo bazen ama henüz çok da ayırt edemiyorum bebiş mi diil mi... Yarın yine kontroldeyiz, bakalım naapıyo bizim miniş :)

2 yorum:

  1. 26. haftamızdayız biz de ve kıpırdamayı bırak içimde dans ediyor sanki :D ama en müthiş yanı bu bence. bu arada bende toplamda b ugüne kadar 6 kilo aldım. hem sık hem de az yiyerek 2 bardak sütü ihmal etmeden tabi..

    YanıtlaSil
  2. Hihihih :) Benimki o kadar hareketlenmedi daha şimdilik ama acaip bi his hakkaten...İyi valla az kilo almışsın, ben şimdiden 5 kilo aldım bile, başlarda mide bulantısı, tiksinme bişi olmadığı için öyle oldu sanırım, gayet normal yedim ne yiyosam ama artık mecburen dikkat ediyorum çünkü boyum kısa, topaca dönüşebilirim sonlara doğru :P

    YanıtlaSil