4 Temmuz 2012 Çarşamba

17. Hafta

Geçen Cuma dörtlü test için yeniden Doktorumuza gittik ama henüz sonuçlar gelmedi Ankara'dan. Bu defa pipiyi gözümle gördüm, kaçış yok :) Kendimi bayaa alıştırmayı başardım oğluşuma sanırsam...Yavaş yavaş konuşmaya başladım onunla... Bi ismi kesin Deniz olucak ama öbür isim konusunda babasıyla anlaşamadık henüz...
Bu hafta da oldukça rahat geçti. Durumlar şööle;
  • Karnım öne doğru sivrileşmeye başladı sanki...Boys boys boys...
  • Oğlumla denize girdik Pazar günü ama göbüş büyüdükçe yüzme hızım yavaşlıyor mu ne? :)
  • Gece 1-2 kere kalkıyorum mutlaka, hava o kadar sıcak ki, fenalık geliyor, kendimi şöyle bir suyla ıslatıp yatağa dönüyorum... Gündüz işe gidip gelirken de şapka takıyorum mutlaka, alışık olmadığım için kendimi şapşal gibi hissetsem da yapacak birşey yok...
  • Göğüslerde tatlı tatlı bi kaşınma, herhalde büyümeden kaynaklanıyor, arada göbüşümde de oluyor...
  • Demir hapına başlayınca beter olucam diye korkmuştum ama kabızlık filan yok bu ara çok şükür...
  • Şimdiye kadar toplam 3,5 kilo aldım, Doktor çok olduğunu, dikkat etmem gerektiğini söyledi. Aşırı bir iştah artması yok bence ama diğer hamişler gibi mide bulantısı, kusma ya da bazı besinlerden tiksinme gibi durumlar yaşamadığım için böyle oldu sanırsam... Bir de deli gibi sıcak olduğu için gündüz pek ofisten çıkmamaya çalışıyorum, akşamları da eşim yorulup yan çiziyo vs, yürüyüş bir şekilde yalan oluyo...
  • Diş etlerim de sık sık kanama oluyo, özellikle gece kalktığımda hisediyorum, sıkıyo muyum kendimi ne... Deli gibi de rüya görüyorum, çoğunlukla full aksiyon, birilerinden kaçma saklanma, kabuslar...
  • Henüz bebişin hareketlerini hissetmeye başlamadım, merakla o anı bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder