22 Haziran 2012 Cuma

Dumurlardan dumur beğen...

Dün Doktorumuza gittik, herbişey normal, olması gerektiği gibi amaaa gelelim bombaya..."% 98-99 kız demiştiniz, bebişin cinsiyeti aynı diy mi" diye sordum, bu sefer de ERKEK demez mi ayyhhhh, yüreğime iniyodu... İlk başta göremedi aslında, bayaa bi uğraştı, karnıma bastırdı, salladı etti, bebiş aşağı doğru duruyodu, sonra da yok yok %100 erkek dedi.. Yok neymiş erken haftalarda herkese söylermiş cinsiyetini, hep tuttururmuş da (hakkaten bu konuda ünü vardı Doktorumun, duymuştum), ilk defa böyle oluyomuş da... Arkadaş o kadar yüksek olasılık vermiyceksin o zaman, kız gibi görünüyo ama bidahaki sefere bakalım filan de bari... Pembiş Superbaby bodysini arada giydirip avunurum artık hahahaha, bakmayın bugün gülüyorum artık ama dün bayaa bi ağlamaklıydım. Babası havalara uçuyo tabi, bi de deli gibi dalga geçti benimle :) Sanırım uzun süre de geçmeye devam edecek :P İyi ki bişi almamışım valla, bitek Hellokitty'li bi uyku seti almıştım internetten, neyse ki bugün iade edebildim, ühühü ne güzeldi oysa ki pembiş pembiş... İsmi de bulmuştuk, şimdi baştan düşün bakalım... Ama ben kıllandım bi kere, 9 temmuz'da Aydın'a gidicez detaylı ultrason için Perinatoloji uzmanına, o zaman emin olucam herhalde kesin... Bi daha da kız çıkarsa, ya Doktoru değiştiricem ya da dövücem o olucak :P Olaydan sonra dün internetten baktım, aslında çok oluyomuş böyle şeyler, bütün odasını, eşyalarını baştan değiştirenler, taa doğumda cinsiyeti farklı gelenler, pembe hastane çıkışıyla eve giden erkekler vs :)

2 yorum:

  1. Oy kıyamam ya:)
    Olsun hayırlısıyla sağlıkla doğsun da dimi ama, hem erkeklere de çok güzel şeyler var şimdi:=)
    Buarada blogumu izlemeye açtım buyur gel :)

    http://herhaftalik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Yaa mutlaka öyle de ilk başta o kadar kendinden emin söyledi ki adam... Ben de oldum olası hep kızım olsun istediğim için kaptırdım kendimi işte... Sağlıklı olması en mühimi tabi ama hala da içim buruk ne yalan söyliyim, zamanla geçer herhalde... 2. de tuttururuz belki naapalım hahah ;) Şimdi erkek isimlerini düşünüyorum harıl harıl :)

    Blog listemde varsın zaten sağda, takipteyim

    Sevgiler

    YanıtlaSil