11 Haziran 2012 Pazartesi

14. hafta

Eveet girdik mi 14. haftaya, girdik, hem de ne girmek... Sağlam bi sallanarak... Dün öğleden sonra tam bikinimi giydim, şapkamı taktım, kremlendim ettim, Koray'ın eve gelmesini bekliyorum, Ölüdeniz'e gidip deniz sezonunu açıcaz. Of Allahım bi anda deli gibi sallanmaya başladı ev, önce bi idrak edemedim, üst kata eşya taşıyolardı, büyük bi parçayı düşürdüler sandım, öbür odaya kaçtım, baktım daha da şiddetlendi, sağa sola diil de yukarı aşağı sallanıyo sanki yer, kendimi nasıl bahçeye attım bilmiyorum... Baktım yan bloktaki İngilizlerin hepsi havuz başına toplandı, eşya taşıyanlar öylece donmuş kalmış, üst kattaki kadın kızını kaptığı gibi tek kelime etmeden koştura koştura kaçıyo... Depremin şiddeti 6'ymış, tam 1 dk sürdü, tabi ki elektrikler gitti, telefonlar iptal... Neyse ki 5 dk sonra Koray ve annemler geldi, annemlere gidip orda kaldık, onların evi müstakil olduğu için, daha güvenli çünkü... Denize de gidemedik ühühü, göndermedi annemler depremin merkezi Ölüdeniz olduğu için... Sabaha kadar mini mini artçılar devam etti...

Dün gece tatlı, miniş bebişimi gördüm rüyamda, melek gibiydi, büyük bi iştahla meme emiyodu ve hiç ağlamıyodu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder