7 Haziran 2012 Perşembe

13.hafta

Ayhh göbüşüm mü büyüdü biraz ne? :) Annemin bi beden büyük kaprilerini giymeye başladım, rahat ettim. Göbek altı pantolon giyen göbekli amcalar gibi oldum ama naapiyim artık... Bikaç tane de bol elbise aldım... Acaip sıcaklar bastırdı burada, fazla dışarılarda dolanmamam lazım bundan sonra... İkili testin sonuçları fevkalade normal dedi doktor ama 30 yaşı geçtiğim için daha sonra bir de dörtlü test yaptırmamız gerekecekmiş. Bir de 16. haftadan sonra yine sadece önlem amaçlı Aydın ya da İzmir'deki bir perinatoloji uzmanına görünecekmişim, detaylı ultrasonla bi bakıcakmış. Perinatoloji, annenin ve anne karnındaki bebeğin hastalıklarının tanısı ve tedavisi ile ilgilenen bir bilim dalıymış, ilk defa duydum...

 -Bu hafta doktorun isteği üzerine folikasit kullanmayı bırakıp Multivitamin + mineral kombinasyonu kullanmaya başladım

-Bahçemizdeki güzelim yaseminlerin kokusu nasıl iğrenç gelmeye başladı anlatamam. Akşam olunca o kadar tesirli bir koku sarıyor ki evin içini, sanki belediye gelmiş, bütün mahalleye yaseminli bi parfüm boca etmiş o derece... Hiç bulanmayan midem bulanmaya başlıyor sonra, sanırım bütün yaz boyunca akşamları kapıyı bacayı kapatıp klimayı açmak durumunda kalacağım.

-Bikaç haftadır günde bi defa Earth Mama Body Butterı sürüyorum göbüşüme, çok hafif bi portakal çiçeği kokusu var sanki ama hiç rahatsız etmiyor, çok memnunum.

-Angelsounds el dopleri aldım, bebişin kalp atışlarını dinliyoruz arada ama birkaç hafta sonra doğru yeri bulmak daha kolay olacak sanırım, iki saat aramak gerekiyo nerede olduğunu bulmak için :)

-Bu pazar deniz sezonunu açıyım diyorum göbüşümde bebişimle, sonra da fırsat buldukça akşam üstleri denize kaçıyım... Yüzme gebelik süresince-yürüyüşden sonra-yapılabilecek en uygun ve yararlı spormuş zaten...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder