14 Mayıs 2012 Pazartesi

9. Hafta

  • Dün itibariyle 9. Haftayı geride bırakmış bulunuyorum. Hatta ve hatta anne adayı olarak ilk anneler günümü de kutlamış oldum, fiyuuu :) 9. hafta genel olarak sorunsuz geçti, sadece daha ağlak ve alıngan bi insan olmaya başladım diyebilirim. Saçmasapan reklamlarda bile hüngürdediğimi fark ettim :) 
  • Yeşil erik tükettim deliler gibi, böylece tuvalet sorunum hiç olmadı bu hafta, inanılmaz rahat ettim, yaşasın erik gücü!
  • Kendime renk renk bi sürü tayt, internetten de bi hamile kaprisi, bi de şortu aldım. Balensiz bikaç tane de rahat sütyen edindim. Annem de bi sürü rahat, bol üst verdi bana, Birkenleri de çektim mi yazı rahat rahat geçiririm diye düşünüyorum... Birkaç hafta daha normal kıyafetlerime sığabileceğimi umuyorum bakalım...
  • Olası çatlaklar için alacağım Earth Mama Body Butter hala stoklarda yok, neyse zaten 2-3 hafta daha vaktim var sanırım kremlenmeye başlamak için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder