4 Mayıs 2012 Cuma

8. Hafta

Bu hafta yeniden Doktorumuza gittik, bu sefer bebiş iyice yerine yerleşmiş, herşey yolunda, olması gerektiği gibi dedi Doktor. Kalp atışlarını bir kez daha duyduk son ses :) Folik Asit kullanmaya 12. haftanın sonuna kadar devam etmeliymişim. 8+4 günlük bugün itibariyle bebiş.
Benim dışımda herkes erkek olacakmış gibi hissediyormuş ama nedense bana da kız olacakmış gibi geliyor, bakalım göreceğiz :)
Yine uyku hali, bel ağrısı, kabızlık dışında ekstra bir belirti yok.. Birkaç hafta önce adet sancılarına benzeyen hafif kramplarım vardı, onlar da kalmadı artık...
Sadece beklendiği gibi gebelik hormonlarının da etkisiyle bikaç sivilce oluştu yüzümde.. Genellikle birinci trimesterden sonra kayboluyomuş bunlar...
Bu sabah tartıldığımda bir kilo almış olduğumu gördüm, yürüyüşlerimin süresini biraz daha arttırmayı düşünüyorum. Kışlıkları ve bu yaz içine giremeyeceğimi düşündüğüm giysileri de kaldırdım bu hafta...Ühühüh :( Giderek bir topaca dönüşeceğim, umarım çok fazla kilo almam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder