29 Mayıs 2012 Salı

11. ve 12. haftalar

Bugün 12. haftadaki son günüm. Eskiden nasıl da manasız gelirdi şu kadar haftalık hamileyim ,bebeğim şu kadar haftalık demeler, oysa ki her hafta ne kadar da çok değişiklik oluyo bünyede:) Son iki hafta gayet rahat geçti, uyuklamalarım da azalıyo mu ne? Diş etlerimde kanama ve şişme olabiliyo sadece bazen ama normal herhalde, bi daha temizlettirmekten ve iyi bakmaktan başka da yapılabilicek birşey yok... Neyse ki hamile kalmadan önce bütün yirmilik dişleri dişçimin isteği üzerine çektirip kurtuldum. Gelelim bomba habere, birkaç gün önce ikili test ve kontrol için Doktorumuza gittik, bebişin ense kalınlığı gayet normal çıktı ama kan örneğim Ankara'ya gönderildiği için tam sonucu henüz almış diilim, umarım gayet iyi çıkıcak sonuçlar. Ultrasona bi girdim aa benim beybi nası kıpır kıpır oynuyo, ayyhh :) Sesinden sonra hareketlenmiş olduğunu görmek de bambaşka bir histi doğrusu :D Bu arada, doktorum erken doğru cinsiyet tahmini konusunda bayaa bi ünlü olduğu için ne zaman belli olucak bu cinsiyet diye miyavlamaya başladım, Dr demez mi henüz çok erken olduğu için %1-2 yanılma payı var en fazla ama kız annesi olucaksınız diye o andan itibaren ben zaten 32 diş meydanda dolanmaya başladım, ayh resmen kafam güzel oldu, ödeme yapmayı unutuyodum filan..Yani %2 ihtimal gelip de bizi bulur madara olmazsak "Ada Deniz" geliyoo :) Baştan beri kız olduğunu hissediyorum dememe rağmen herkes oğlan dediği için herkes şaşırdı, en çok da babası he heh :) Çok mutluyum lay lay laayy!
Böylece en riskli ilk üç ayı da kazasız belasız atlatmış bulunuyorum, geri kalanı da bu kadar rahat ve sorunsuz geçer umarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder