18 Mayıs 2012 Cuma

10.Hafta

10. Hafta da geldi geçiyo be blog ama sanki bana çok yavaş geçiyo... Şu ilk testleri bi yaptırıp bebenin cinsiyetini bi ööreniversem rahatlıyciim sanki... Bu hafta da geçen haftanın tekrarı gibi, değişen pek bir şey yok... Hala 1 kg almış gözüküyorum, en azından 2 hafta boyunca daha fazla kilo almaz ilk 3 ayı 1 kiloyla kapatırsam pek süper olucak bakalım, bi yandan da midesi bulanıp yemek yiyemeyenlere özeniyorum bazen kilo almıyolar diye ama olsun benim bebikim yediğim herbişeylerin yararını görücek inşallah... Haftaya perşembe doktora gidiciiz, şu ikili test denen zımbırtının zamanı geliyo sanırım... Aynı ayda doğurucak bi grup hamile olarak Feysde bi grup açmıştık, ordakilerden bi tane kızcağız geçenlerde yolda köpeklerin saldırısına uğramış, ne ısırmışlar ne bişi ama öyle bi korkmuş ki sen düşür bebişi...Ayhhhh çok üzüldüm, aman Allah korusun... Her an herşey olabiliyo işte, demek ki çok fazla hayaller kurup beklentiye girmemek lazım. Yine de iyi düşünelim, iyi olalım diy mi bebişim, evek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder