29 Mayıs 2012 Salı

11. ve 12. haftalar

Bugün 12. haftadaki son günüm. Eskiden nasıl da manasız gelirdi şu kadar haftalık hamileyim ,bebeğim şu kadar haftalık demeler, oysa ki her hafta ne kadar da çok değişiklik oluyo bünyede:) Son iki hafta gayet rahat geçti, uyuklamalarım da azalıyo mu ne? Diş etlerimde kanama ve şişme olabiliyo sadece bazen ama normal herhalde, bi daha temizlettirmekten ve iyi bakmaktan başka da yapılabilicek birşey yok... Neyse ki hamile kalmadan önce bütün yirmilik dişleri dişçimin isteği üzerine çektirip kurtuldum. Gelelim bomba habere, birkaç gün önce ikili test ve kontrol için Doktorumuza gittik, bebişin ense kalınlığı gayet normal çıktı ama kan örneğim Ankara'ya gönderildiği için tam sonucu henüz almış diilim, umarım gayet iyi çıkıcak sonuçlar. Ultrasona bi girdim aa benim beybi nası kıpır kıpır oynuyo, ayyhh :) Sesinden sonra hareketlenmiş olduğunu görmek de bambaşka bir histi doğrusu :D Bu arada, doktorum erken doğru cinsiyet tahmini konusunda bayaa bi ünlü olduğu için ne zaman belli olucak bu cinsiyet diye miyavlamaya başladım, Dr demez mi henüz çok erken olduğu için %1-2 yanılma payı var en fazla ama kız annesi olucaksınız diye o andan itibaren ben zaten 32 diş meydanda dolanmaya başladım, ayh resmen kafam güzel oldu, ödeme yapmayı unutuyodum filan..Yani %2 ihtimal gelip de bizi bulur madara olmazsak "Ada Deniz" geliyoo :) Baştan beri kız olduğunu hissediyorum dememe rağmen herkes oğlan dediği için herkes şaşırdı, en çok da babası he heh :) Çok mutluyum lay lay laayy!
Böylece en riskli ilk üç ayı da kazasız belasız atlatmış bulunuyorum, geri kalanı da bu kadar rahat ve sorunsuz geçer umarım...

18 Mayıs 2012 Cuma

10.Hafta

10. Hafta da geldi geçiyo be blog ama sanki bana çok yavaş geçiyo... Şu ilk testleri bi yaptırıp bebenin cinsiyetini bi ööreniversem rahatlıyciim sanki... Bu hafta da geçen haftanın tekrarı gibi, değişen pek bir şey yok... Hala 1 kg almış gözüküyorum, en azından 2 hafta boyunca daha fazla kilo almaz ilk 3 ayı 1 kiloyla kapatırsam pek süper olucak bakalım, bi yandan da midesi bulanıp yemek yiyemeyenlere özeniyorum bazen kilo almıyolar diye ama olsun benim bebikim yediğim herbişeylerin yararını görücek inşallah... Haftaya perşembe doktora gidiciiz, şu ikili test denen zımbırtının zamanı geliyo sanırım... Aynı ayda doğurucak bi grup hamile olarak Feysde bi grup açmıştık, ordakilerden bi tane kızcağız geçenlerde yolda köpeklerin saldırısına uğramış, ne ısırmışlar ne bişi ama öyle bi korkmuş ki sen düşür bebişi...Ayhhhh çok üzüldüm, aman Allah korusun... Her an herşey olabiliyo işte, demek ki çok fazla hayaller kurup beklentiye girmemek lazım. Yine de iyi düşünelim, iyi olalım diy mi bebişim, evek.

14 Mayıs 2012 Pazartesi

9. Hafta

  • Dün itibariyle 9. Haftayı geride bırakmış bulunuyorum. Hatta ve hatta anne adayı olarak ilk anneler günümü de kutlamış oldum, fiyuuu :) 9. hafta genel olarak sorunsuz geçti, sadece daha ağlak ve alıngan bi insan olmaya başladım diyebilirim. Saçmasapan reklamlarda bile hüngürdediğimi fark ettim :) 
  • Yeşil erik tükettim deliler gibi, böylece tuvalet sorunum hiç olmadı bu hafta, inanılmaz rahat ettim, yaşasın erik gücü!
  • Kendime renk renk bi sürü tayt, internetten de bi hamile kaprisi, bi de şortu aldım. Balensiz bikaç tane de rahat sütyen edindim. Annem de bi sürü rahat, bol üst verdi bana, Birkenleri de çektim mi yazı rahat rahat geçiririm diye düşünüyorum... Birkaç hafta daha normal kıyafetlerime sığabileceğimi umuyorum bakalım...
  • Olası çatlaklar için alacağım Earth Mama Body Butter hala stoklarda yok, neyse zaten 2-3 hafta daha vaktim var sanırım kremlenmeye başlamak için...

4 Mayıs 2012 Cuma

8. Hafta

Bu hafta yeniden Doktorumuza gittik, bu sefer bebiş iyice yerine yerleşmiş, herşey yolunda, olması gerektiği gibi dedi Doktor. Kalp atışlarını bir kez daha duyduk son ses :) Folik Asit kullanmaya 12. haftanın sonuna kadar devam etmeliymişim. 8+4 günlük bugün itibariyle bebiş.
Benim dışımda herkes erkek olacakmış gibi hissediyormuş ama nedense bana da kız olacakmış gibi geliyor, bakalım göreceğiz :)
Yine uyku hali, bel ağrısı, kabızlık dışında ekstra bir belirti yok.. Birkaç hafta önce adet sancılarına benzeyen hafif kramplarım vardı, onlar da kalmadı artık...
Sadece beklendiği gibi gebelik hormonlarının da etkisiyle bikaç sivilce oluştu yüzümde.. Genellikle birinci trimesterden sonra kayboluyomuş bunlar...
Bu sabah tartıldığımda bir kilo almış olduğumu gördüm, yürüyüşlerimin süresini biraz daha arttırmayı düşünüyorum. Kışlıkları ve bu yaz içine giremeyeceğimi düşündüğüm giysileri de kaldırdım bu hafta...Ühühüh :( Giderek bir topaca dönüşeceğim, umarım çok fazla kilo almam...