29 Nisan 2012 Pazar

7. Hafta

Bu hafta da pek değişen birşey yok... Henüz hiç kilo almadım ama genel bir şişkinlik hissediyorum...Uykulara doyamıyorum, tuzlu ve ekşilere dayanamıyorum, tatlıyla hala hiç aram yok, olmasın da zaten... Sanırım en çok peynir tüketiyorum... Öğün atlamadığım ve aralarda ufak tefek birşeyler atıştırmadığım zaman hiç bulantı sorunum yok ama bikaç kere müşterilerden dolayı öğünleri kaçırınca ufak bulantılar yaşadım... Migrenim olduğu için zaten kokulara karşı hassastım, şimdi iyice rahatsız etmeye başladı ağır kokular... Oda parfümleri... Özellikle dolmuşta filan buram buram yükselen ağır, baharatlı parfüm kokuları korkunç!
Tuvalet sorunu hamilelik boyunca beni rahat bırakmayacak gibi ama bu hafta limonlu su, kuru kayısı, erik ve incire probiyotik yoğurtu da ekledim, biraz faydasını gördüm... Bebişim zeytin büyüklüğündeymiş bu hafta hihih :) Ama herbişeyleri oluşuyo miniğimin... Hamilelik, annelik, bebek bakımıyla ilgili o kadar çok şey okuyorum ki farkında olmadan ufak ufak tırsıyorum herhalde bişeyleri beceremezsem diye. Rüyalarıma giriyo bazen, bebişim var kucağımda, emziremiyorum, mosmor oluyo çocuk filan... Ne kadar rahat olmaya çalışırsan çalış bilinçaltına yansıyo sanırım bu endişeler... Bi de ben tek çocuğum zaten, etrafımda hiç büyüyen kuzen vs küçük bebek, çocuk da olmadı ki... O kadar yabancıyım ki bebeklere, o miniş şeyleri kucağıma almaya bile korkmuşumdur hep... Ama içim de gidiyo, ölüyorum heyecandan, sabırsızlıktan. Bütün bebeklere, çocuklara ve hamilelere karşı bir algıda seçicilik oluştu, şapşal şapşal bakıp gülümsüyorum herhalde onlara :)

Salı günü Doktora kontrole gideceğiz yine, umarım herşey yolundadır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder