20 Nisan 2012 Cuma

6. hafta

İki iş yapıyım yorulmaya başlıyorum artık, akşamüstü olunca esnemeye başlıyorum, bazen ofiste şekerleme yapıyorum, çoğu zaman da evde tv karşısında bişiler izlerken erkenden uyuyakalıyorum... Memişler dolgunlaşmaya başladı sanki, tuvalet konusunda zaten zorlanıyodum, iyice zorlanmaya başladım...Soora sürekli çişim gelio... Eğilip kalkarken biraz zorlanıyorum, bizimkini daha çok çalıştırıyorum ben de bu sayede eheh... Süper skinny olmayan pantolonlarımın içine girebiliyorum, hiç kilo almadım daha ama ofiste ilk düğme açık oturuyorum boyuna, bebişi sıkıyomuşum gibi gelio... Bazen regl öncesi gibi kramplar oluyo hafif ama bulantı filan yok... Haftalardır migrenim de tutmadı hiç, yani şimdilik gayet iyi gidiyo diyebiliriz hamilelik... Bolca et, yumurta, sebze, baklagil, süt ürünü, fındık, ceviz, badem, kayısı,erik,incir kurusu vs ve lıkır lıkır su tüketiyorum... Çok ilginç, canım hiç mi hiç tatlı istemiyo... Her gün en az yarım saat yürümeye çalışıyorum...Şimdilik budur, evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder